اجرای طرح " یاوران فرهنگی " با مشارکت کانون‌های مساجد گیلان
اجراي طرح " ياوران فرهنگي " با مشارکت کانون‌هاي مساجد گيلان
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد؛

اجرای طرح " یاوران فرهنگی " با مشارکت کانون‌های مساجد گیلان

علي پناه خواستار اجراي طرح "ياوران فرهنگي " با مشارکت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان به منظور رصد فعاليت‌هاي فرهنگي اين استان شد.
شناسه خبر : 50080 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از استان گیلان، عبدالرضا علی پناه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز(دوشنبه، 9 مرداد) از ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان بازدید کرد.

 

وی در این بازدید و در نشست با حجت الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مدیران و اعضای کانون‌های مساجد در خراسان شمالی نقشه راه کانون‌ها است، بر بهره‌گیری از ظرفیت مردمی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در اجرای برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اجرای طرحی تحت عنوان " یاوران فرهنگی " در تهران با همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ هزار مرکز فرهنگی دارای مجوز در تهران فعالیت می‌کنند که در قالب این طرح و با کمک بچه‌های مسجد که از سوی ستاد معرفی و پالایش شده‌اند، فعالیت‌های آنان رصد می‌شود.

 

علی پناه با تصریح اینکه نمی توانیم به تنهایی بر همه فعالیت‌های فرهنگی شهر نظارت داشته باشیم، اجرای طرح مذکور را موجب تقویت چرخه نظارتی دانست و خواستار اجرای آن در استان گیلان با بهره گیری از ظرفیت مردمی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان شد.